fbpx

עוזרים לך במציאת בתי אבות, דיור מוגן ומטפלים סיעודיים

השירות ניתן ללא עלות • ללא התחייבות • ובלי אותיות קטנות

בתי אבות

בחירה נכונה של מסגרת טיפולית "בית אבות" תשפיע באופן ישיר על איכות חייו ובריאותו של הקשיש, ולכן חשוב להתאים את בית האבות לצורך הגופני ולמצב הסיעודי הרלוונטי.

דיור מוגן

דיור מוגן הוא מבנה מגורים המיועד לבני גיל הזהב המתפקדים בצורה עצמאית והחליטו שהגיע העת לעזוב את הבית ולנהל חיים עצמאיים בסביבה נוחה ותומכת בקרב בני גילם.

מטפלים סיעודיים

חברתנו מסייעת במציאת מטפלים סיעודיים ועובדים זרים אשר יעזרו להוריכם בביצוע פעילות היומיום שלהם בתוך הבית וזאת בהתאמה מלאה לדרישות שלכם ולמצבו של יקירכם.

איך מתבצע התהליך?

ייעוץ והכוונה טלפונית

נציגי אורקר זמינים וממתינים לשיחתכם, תוך מתן מענה מהיר ומקצועי לשאלותיכם. צרו קשר לקביעת פגישת יעוץ ללא עלות וללא התחייבות עם יועצי השטח שלנו.

פגישה עם יועץ מקצועי

היועצים שלנו יגיעו עד אליכם, יקשיבו לצרכים שלכם מקרוב, יבחנו את מצבו הרפואי והנפשי של הקשיש ויסייעו לכם בכל השירותים הניתנים על ידי אורקר כגון: עזרה בקוד משרד הבריאות, סיוע במילוי טפסים ועוד.

ליוווי צמוד

יועצי אורקר ילוו אתכם במציאת מסגרת ביתית ו/או מוסדית המתאימה ביותר ליקירכם. היועץ שלנו יקבע אתכם סיור מודרך במגוון מוסדות אשר נבחרו כמתאימים ביותר עבורכם.

מעקב שוטף

אנחנו נעקוב אחרי מצב הקשיש/ה ומידת שביעות רצונכם מהטיפול במסגרת אשר נבחרה ליקירכם. יחד עם זאת, נמשיך להקדיש אוזן קשבת ומענה מיידי ככל שיידרש תוך הקפדה על דיסקרטיות מוחלטת.

כתבות ומידע מקצועי

בתי אבות בחיפה

  בתי אבות בחיפה העיר חיפה הינה העיר השלישית בגודלה בארץ מבחינת האוכלוסייה אותה היא מונה, כאשר הקשישים מהווים קרוב לכ- 20% מאוכלוסיית העיר. אחוז

קרא עוד »

השפעת הג’נק פווד על זירוז תהליך ההזדקנות

המחקרים שנערכו באוניברסיטת “לונדון” הראו שמזון מהיר עמוס בשומן רווי ומלח ולא רק מוביל להשמנה, אלא גם להרעלת תאי המוח והקשרים העצביים, כמו גם להגדלת הסיכוי של הצטברות הטסיות “עמילואיד” שמגדיל את הסיכויים לאלצהיימר.

קרא עוד »

בתי אבות בצפון

החיים אינם צפויים ולפעמים אנו מוצאים עצמנו עומדים אל מול החלטות שאינן פשוטות. אחת ההחלטות הקשות ביותר עבור אדם הינה ההחלטה האם להעביר את הוריו

קרא עוד »

נפילות בגיל השלישי

בני אדם מסוגלים להאריך ימים, אך הדבר מתבטא ביכולותיהם הפיזיות כגון: העור מתקמט, השיער מלבין, ירידה ביכולת השמיעה והראייה וכן הידרדרות במצבי היציבה המעלים את

קרא עוד »

התה הירוק מחסל את תהליך ההזדקנות

מומחים בבריאות ותזונה אישרו ,על פי ממחקר שפורסם לאחרונה, כי התה הירוק בולם הרבה סימפטומים של ההזדקנות, מגן על העור , ומפחית את רמת הכולסטרול ומסייע לשרוף שומן כמו כן הוא מספק הרבה חומרים המזינים עבור בני אדם.

קרא עוד »

דמנציה ואלצהיימר

דמנציה ואלצהיימר הזדקנות הינה תהליך טבעי הטומן בחובו את התבלות הגוף בעקבות מותם של תאים שאינם מתחדשים בסופו של דבר.  כמו שאר תאי הגוף, גם

קרא עוד »

שאלות נפוצות

בבחירה בין עובדת זרה לבית אבות, אין פתרון “נכון” או לא “נכון”. כל משפחה צריכה למצוא את הפתרון הנכון ביותר עבורה. ההחלטה על תכנית טיפול המתאימה לבן משפחה הסיעודי היא לא פשוטה. מומלץ להתייעץ עם עובדת סוציאלית, אחות או רופא גריאטרי המכיר את המטופל. בנוסף אפשר לקבל ייעוץ מיידי וללא עלות מצוות אורקר שישמחו ללוות אתכם ולעזור לכם בכל התלבטות.

בהחלט! אזרח ותיק המוגדר כעצמאי או תשוש שהחליט לעבור להתגורר בבית אבות ואינו מסוגל לעמוד במימון בית האבות, יכול לפנות לעובד סוציאלי במחלקה לשירותים חברתיים באיזור מגוריו. זאת כדי לקבל סיוע במימון של המדינה. בפגישה עם העובד הסוציאלי יקבלו הפונה ובני משפחתו יעוץ והכוונה לגבי התאמתו לבית אבות המתאים לו.

ילדיו של האזרח הוותיק משתתפים בתשלום לבית האבות. גובה השתתפות של כל אחד מהם נקבע על סמך: הכנסותיו, ילדיו שמתחת לגיל 18, ועוד הוצאות מיוחדות שיש לו. במקרה של אי שיתוף פעולה, ההורה לא יוכל לעבור לבית אבות סיעודי. במקרה וההורה מוגדר כ”תשוש”, הילדים גם כן אמורים להשתתף.

בבחירה בין עובדת זרה לבית אבות, אין פתרון “נכון” או לא “נכון”. כל משפחה צריכה למצוא את הפתרון הנכון ביותר עבורה. ההחלטה על תכנית טיפול המתאימה לבן משפחה הסיעודי היא לא פשוטה. מומלץ להתייעץ עם עובדת סוציאלית, אחות או רופא גריאטרי המכיר את המטופל. בנוסף אפשר לקבל ייעוץ מיידי וללא עלות מצוות אורקר שישמחו ללוות אתכם ולעזור לכם בכל התלבטות.

משך תהליך קבלת קוד סיעודי, מרגע קבלת כל המסמכים הנדרשים ועד לסיומו, הוא כ-3 חודשים.

לא! היתרי העסקה לעובדים זרים לא ניתנים עבור אנשים השוהים בבית אבות.

השותפים שלנו

שירותי סיעוד עד הבית

השאירו פרטים:

מוקד ייעוץ חינם