fbpx

בתי אבות לתשושי נפש

בתי אבות לתשושי נפש מוגדרים ככאלו מתוקף היותם בית לקשישים הזקוקים לעזרה סיעודית צמודה ומתמדת. קשישים תשושי נפש הם אלו אשר סובלים ממחלות ניווניות שונות של המוח הגורמות להם למחלת האלצהיימר ולמחלות דמנציה אחרות. מחלות שונות אלו מחייבות השגחה וטיפול סביב השעון לאורך כל ימות השבוע, דבר שלעיתים אינו מתאפשר בידיהם של הקרובים ובני המשפחה. בתי אבות לתשושי נפש מהווים אלטרנטיבה אידיאלית  לשהותו של הקשיש בביתו ולטיפול הסיזיפי בו.

בתי אבות לתשושי נפש – יתרונות

אחד היתרונות הבולטים בשהות בבתי אבות המיועדים לתשושי נפש, הוא המענה המיידי והסיעודי אותו הם מקבלים. קשיש המטופל בביתו, במרבית המקרים אנו מקבל את מלוא תשומת הלב ואת מלוא הסבלנות למצבו ההפכפך.

  • צוות רפואי מיומן – בתי אבות לתשושי נפש מנוהלים על ידי צוותים רפואיים בעלי הכשרה מתאימה לקשישים החולים במחלות דמנטיות שונות. תפקידו של הצוות הרפואי לאבחן את מצבו הקוגניטיבי של הקשיש, לשמר את היכולות הקיימות ולעזור לו למצות את מלוא יכולותיו. הצוות הרפואי המיומן, פועל על מנת להקנות לקשיש את העצמאות המרבית אליה הוא מסוגל להגיע ובכך לחזק את תחושת הערך העצמי שלו.
  • ציוד רפואי – בתי אבות לתשושי נפש מצוידים בציודי ומכשור מותאמים המקלים על חייו של הקשיש, כדוגמת: לחצני מצוקה, סממנים והוראות כיוון ליעדים בתוך בית האבות וכו’.
  • ליווי  – בתי אבות לתשושי נפש מציעים לקשיש ולבני משפחתו מערך של עובדים סוציאליים האמונים על ליווי, תמיכה וייעוץ לאורך כל תקופת השהות.
  • מימון – כאשר קשיש הוגדר כתשוש נפש על ידי משרד הבריאות, הוא זכאי לסיוע במימון עלויות השהייה בבית האבות.

במידה ואתם מחפשים בתי אבות לתשושי נפש איכותיים ואמינים עבור ביקירכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו  ולקבל מענה מקיף ומעמיק בחינם וללא התחייבות.

קראו על: מימון האשפוז בסיוע משרד הבריאות לבתי הורים סיעודיים ותשושי נפש

שירותי סיעוד עד הבית

השאירו פרטים:

מוקד ייעוץ חינם