fbpx

הגעתם לגיל השלישי ואתם מחפשים מקום מתאים, אליו תוכלו לעבור, ולהמשיך באורח חייכם ואף לשלב גם לא מעט פעילויות מהנות? מחפשים עבור ההורים האהובים שלכם בית אבות שבו יוכלו להתגורר בנוחות מרבית ובתנאים מצוינים? אם כן, תשמחו ודאי לגלות שישנן כיום לא מעט אפשרויות, המספקות מענה לצרכים שונים ומציעות סביבה תומכת, מבחר של פעילויות וגם סיוע בעת הצורך.

על סוגי בתי האבות המוצעים כיום

  • בתי אבות לקשישים עצמאיים – ישנם בתי אבות, המיועדים לקשישים העצמאיים, המתפקדים ללא כל קושי ומסוגלים לדאוג לעצמם ולצרכיהם השונים. בתי אבות אלה מציעים סביבה בטוחה, סביבה תומכת ונעימה ובעיקר מקום בו לא ירגישו בודדים יותר.
  • בתי אבות לקשישים סיעודיים – בתי אבות מסוג אחר הם אלה, המיועדים לחולים הסיעודיים. בתי אבות סיעודיים מהווים מסגרת מתאימה לקשישים הסובלים ממחלות שונות, בעיות בריאות מורכבות או כאלה הנדרשים לסיוע בביצוע פעולות יומיומיות פשוטות, כמו רחצה, הלבשה וכדומה.
  • בתי אבות המשלבים בין השניים – סוג נוסף של בתי אבות הם אלה המשלבים בין שתי האפשרויות ומתאימים הן לקשישים סיעודיים והן לקשישים עצמאיים. במסגרת בתי אבות אלה, הנחשבים גם לגדולים יותר באופן יחסי, אפשר למצוא את המענה המתאים לצרכים השונים, לצד מסגרת תומכת ופעילויות מגוונות, המוצעות לדיירים.
  • בתי אבות לתשושי נפש – הסוג הרביעי הם בתי האבות המיועדים לקשישים, הסובלים מבעיות נפשיות שונות או מבעיות עצביות, כמו אלצהיימר או לקויות שכליות מסוגים שונים. במסגרת זו מקבלים הקשישים את הסביבה הבטוחה והמגוננת הנדרשת להם והן דאגה לצרכיהם השונים.

השיקולים בבחירת בית אבות מתאים

בחירת בתי אבות עשויה להיות משימה לא פשוטה, אם כי אפשרית וברת ביצוע. במסגרת ההתייחסות אל המסגרות השונות, ישנם כמה שיקולים, אליהם יש להתייחס ואותם יש לקחת בחשבון. מלבד מצבו הבריאותי של הקשיש, גם מיקומו של בית האבות הוא שיקול שיש להתייחס אליו. עלות המסגרת עצמה היא פרט חשוב וכן השירותים השונים שהיא מציעה כדאי שיילקחו בחשבון גם כן. התייחסות לפרמטרים אלה והיוועצות עם מומחים בתחום, תעזור לאתר את בתי האבות המתאימים ותאפשר לקשיש להמשיך את חייו בכבוד, ובעיקר בנוחות המרבית.

שירותי סיעוד עד הבית

השאירו פרטים:

מוקד ייעוץ חינם